lørdag den 8. januar 2011

For at komme godt i gang skal du bruge.....

I tillæg til din startpakke er der nogle ting jeg vil anbefale dig at købe, eller retter sagt, som jeg finder nødvendigt at du køber. Dette afhænger naturligvis af om du vælger at bruge den medfølgende atomizer + cart, eller om du vælger at bruge cartomizers. Der er flere andre muligheder, men som nybegynder vil man som regel starte ud med en af ovennævnte.

Det er altid godt af have nogle ekstra af hver del. Hvis du vælger at bruge atomizer + cart, synes jeg at du som minimum skal anskaffe dig 2 ekstra atomizere. De koster alt lige fra 50 kr. til over 100 kr. afhængigt af model.
Hvis du vælger cartomizers synes jeg du skal købe 10 - 20 stk. Så har du til et par måneder, hvis du behandler dem ordenlig. En pakke med 5 stk. cartomizers koster her i Danmark fra 49 kr. og op. Det kan efter min mening, faktisk ikke betale sig, at købe cartomizer i udlandet.
Også med cartomizers findes der en hel del forskellige, som alle passer til den e-cigaret jeg har anbefalet

Her er vist en atomizer med et cart.




Her er vist en cartomizer.



Jeg vil også anbefale at du anskaffer dig et ekstra batteri, måske et batteri med en større mAh, som vil sige at det holder længere inden det skal oplades igen. Jeg har postet et billede som viser den fysiske størrelsesforskel på batterierne, i hvert fald hvis du har købt en af de e-cigaretter som jeg har anbefalet :)

Billedet har jeg lånt hos HealthCabin





















Jeg bruger selv kun cartomizers og clearomizers. Disse føler jeg giver en bedre smag end atomizer + cart og jeg oplever ikke den brændte smag man ofte kan opleve ved brug af atomizer. Den hyppigste grund til brændt smag er, at vattet i cartet ikke kan nå at føde atomizeren med væske. Man skal dog være opmærksom på, at næsten alle atomizere, ved levering kommer med en primer væske som sikrer atomizeren under transport, den skal pustes ud inden ibrugtagning.

Nå ja, sidst men ikke mindst skal du bruge noget ekstra nikotinvæske. Væsken findes i et utal af smagsvarianter, men det er også muligt at lave den selv. Som nævnt i en tidligere post, er det ikke muligt, på lovlig vis, at købe væske med nikotin i Danmark. Her må vi handle i EU og der er her også masser af muligheder for at få gode og lækre væsker til billige penge. Man skal dog være opmærksom på, at den mængde nikotin der er i nikotinvæske ikke kan sammenlignes med den nikotinmængde som står på en pakke cigaretter. Hvis man f.eks. ryger en cigaret med 11 mg. nikotin, så svarer det til at væsken skal have en styrke på ca. 18 mg. Hvis du f.eks. ryger en light cigaret på 8 mg. nikotin så skal væsken have en styrke på ca. 12 mg. nikotin. Denne forskel er helt normal.

De steder jeg normalt handler mine væsker er:

Totally Wicked
Liberty Flights
Twoj Liquid
Flavour Art

Jeg har nogle rabatkoder som kan bruges og de vil give dig en rabat på mellem 7,5% og 10% på alle dine køb. Jeg får ligeledes nogle få % når du bruger mine koder til at handle for. Koderne finder du øverst til højre på bloggen og skal indtastes når man betaler.

Jeg vil i en senere post komme ind på hvordan du selv blander dine væsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar