fredag den 7. januar 2011

Danske forhandlere

I Danmark har vi, efter min mening, 5 "troværdige" forhandlere. Det er e-damp, ecigaretten, NonSmokers, Manalos og Vapehaven.  Jeg har selv handlet hos e-damp og NonSmokers og oplevet en super service og hurtig levering.

Når jeg skriver "troværdige" forhandlere er det ikke for at nedgøre andre forhandlere, men jeg kan ikke stå inde for deres produkter. Normalt vil de forsøge, at sælge dig en e-cigaret som ligner, både farve- og størrelsesmæssigt, en almindelig cigaret. Jeg har endda hørt om nogle som vil sælge dig e-cigaret abonnementer, hvor du hver måned får tilsendt en mængde mundstykker med nikotinvæske.
Hvis man vælger at købe en af disse e-cigaretter, vil du opleve at du kun får batteritid/damptid svarende til 1-2 timers konstant damp. Smagen og dampmængden vil også være væsentligt dårligere end "rigtige" e-cigaretter.
Lov mig at du ikke begår denne begynderfejl, at købe en e-cigaret som ligner en almindelig cigaret, du vil uden tvivl fortryde det.

De 5 danske forhandlere jeg har linket til tidligere, fører alle anbefalelsesværdige e-cigaretter og har en leveringstid på 1-2 hverdage. Hvis du har mod på, at handle i udlandet er her også rig mulighed. Følg evt. linksene i boksen til højre og husk at bruge rabatkoderne. De links jeg har postet til de udenlandske forhandlere, sender alle indenfor EU og du kan derfor handle ubegrænset uden, at bekymre dig om told og moms. Jeg har selv handlet hos samtlige shops og der er generelt en leveringstid på 3-4 hverdage. Husk dog at du ved køb i Danmark har garanti på dine varer.

Jeg kan også varmt anbefale et besøg på det danske e-cig-forum, hvor du kan finde gode råd som nybegynder.

Jeg vil også her på bloggen komme med mine anbefalinger til en god begynder e-cigaret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar