tirsdag den 22. februar 2011

Nyt dansk e-cigaret forum.

Jeg har haft lidt travlt de sidste par dage. Jeg har oprettet et nyt dansk e-cigaret forum, ikke som erstatning for det andet forum, men mere som en supplering.
Vi har kun ét e-cig forum i Danmark og jeg mener bestemt vi kan bruge et mere.

Der er selvfølgelig ikke så meget gang i det endnu, men det skal der nok komme. Det er lavet på phpBB og jeg har installeret dansk sprog som standard. Der vil ligeledes i løbet af de næste par dage blive oprettet support for Tapatalk, Forum Runner og TouchBB, så man kan logge sig på med sin iPhone eller Android enhed.
Kategorier og forums vil blive rettet til efterhånden som jeg finder på nye idéer. Men forummet er brugbart som det er nu

Jeg opretter senere i dag en konkurrence, hvor man har muligheden for at vinde et Tornado Tank startsæt. Så få oprettet en bruger i dag og vær en af de første medlemmer :)

Adressen på forummet er:

Eryger

9 kommentarer:

  1. Hvilken udgave skal man vælge, jeg ryger Rød Bali Shag til daglig (en hel pakke dagligt).

    SvarSlet
  2. Hej John

    Det er praktisk talt umuligt at få en tobakssmag som virkelig smager af tobak. Selv er jeg nok mere til Menthol og de mere søde smage.
    Hvis du vil eksperimentere lidt, så se om du kan få fat i noget tobakssmag fra Flavour Art, de skulle efter hvad mange mener have nogle af de bedste tobakssmage.
    Hvis du er på udkig efter færdiglavede tobaksvæsker så kig lidt på www.oksmokey.com.
    Her har de blandt andet Camel, Cecil, Cubansk Cigar, Davidoff, Marlboro, Prince og Virginia for at nævne nogle få.
    Lad mig vide, hvad du vælger :)

    Mvh
    Jesper

    SvarSlet
  3. Der er nogle forskellige valgmuligheder på denne e-shop

    http://www.ecigaretterne.com/

    De er super flinke, gode produkter og god service også

    SvarSlet
  4. @FTW Øhh nej da, der bliver man taget godt og grundigt i bagdelen. Jeg kan absolut ikke anbefale nogle af de e-cigs de fører på den shop. Normalprisen på de kits de sælger ligger på omkring 100 kr. Hvis man vil købe dansk så gør jer selv den tjeneste at besøge Pink Mule, E-damp eller NonSmokers. Tilfælles er, at de alle har et kæmpe udvalg, både for nye dampere og de mere erfarne.

    SvarSlet
  5. Det var da en underlig kommentar?. Jeg har lige handlet der, og synes sku deres produkter er super. Synes de andre hjemmesider som du henviser til, ser for lidt for uprofesionelle ud. Men jaja det er vel smag og behag, jeg handler ihvertfald der igen!

    SvarSlet
  6. Nej den er ikke underlig, men derimod ganske oplysende. Formålet med bloggen er at hjælpe dampere og ikke det modsatte.

    Jeg går ud fra at det er din egen shop og jeg kan se du allerede har været på et andet forum for at reklamere for shoppen.
    For det første dropshipper du, og dine priser er helt vandvittige. Når man ser på de rigtige priser ligger din avance på omkring 700% - 800% og ofte mere.
    Her er lidt links, hvor man kan få nøjagtigt det samme som du tilbyder. Blandt andet din startpakke med 1 ecigaret til 400 kr: http://www.dealextreme.com/p/quit-smoking-electronic-cigarettes-with-chargers-and-10-refills-set-110-240v-52826 kan fås her til under 50 kr. inklusiv fragt. Og din E-cigaretpakke med 6 batterier og filtre (der medfølger i virkeligheden kun 1 batteri) til 1000 kr: http://www.dealextreme.com/p/quit-smoking-usb-rechargeable-electronic-cigarette-with-6-refills-29044 kan fås der til 35 kr. inklusiv fragt og jeg kunne blive ved.

    At du synes de andre sider ser lidt for uprofessionelle ud siger jo kun lidt om dig :D
    Ja, jeg vil da også anbefale andre som kan lide at blive snydt, at handle på din shop :D

    SvarSlet
  7. Jeg bakker altså FTW op her, nu må du lige tage en slapper, har handlet der, og de er rigtig søde!. Der er problemer med told, skat osv når man køber via dealextreme, og de er rigtig positive. Jeg fik en god pålevelse af at handle der..

    SvarSlet
  8. Nej, er bare kunde på hjemmesiden, men er jo klart at din holdning er farvet, når du er konkurrent til dem ;)
    God dag

    SvarSlet
  9. @malene (eller FTW). Jeg kunne ikke forestille mig du har handlet der, så må du da godt nok føle dig godt snydt!
    Nej der er absolut ingen problemer told og skat ved handel på DealExtreme, følg eventuelt op på toldreglerne! Hvor fik du dine varer fra fra den shop, når nu der er 3-4 ugers leveringstid?
    Og sjovt, at du lige pludselig ud af ingenting, fandt dette indlæg :D

    @FTW Hvordan skulle jeg være konkurrent til din shop?
    Og så fik du lige oprettet en profil på Eryger (Sensei) :)

    SvarSlet