fredag den 7. januar 2011

De nye Clearomizers

Velkommen på bloggen.

Dette er mit første indlæg og jeg lægger hårdt ud :D
Introduktion kommer senere.

Jeg fik tidligere på ugen en stak af de nye clearomizers hjem. De er en videreudvikling af de oprindelige C-E2 cartomizers. Forskellen er, at hylsteret er gennemsigtigt, vægen er tykkere og bedre til at føde væsken, den er dog ikke helt perfekt endnu. Men med en lille modifikation opleves dette problem ikke.

Her har jeg lavet en kort gennemgang af clearomizeren.


Her har jeg vist hvordan du bruger den med det medfølgende mundstykke.



Og her hvordan du fylder og "modder" den. Grunden til at den skal "moddes" er, at disse har en tendens til at give en tør/brændt smag, da vægen ikke føder væsken hurtigt nok.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar